Tuesday 23 December 2014

Almost Christmas … Fast schon Weihnachten …

Christmas in the studio … Weihnachten im Studio
Got to make this a quick one – there's still some presents to be wrapped, and some work to finish too before I leave for my parents' house tomorrow morning … oh well, same as every year I guess ;-)

Merry Christmas everybody! 

Hope you'll have a good time with lovely people around, nice pressies and delicious food, and some time to relax too!

Ok, ich mach's kurz – ein paar Geschenke warten hier immer noch drauf, eingepackt zu werden … und ein bißchen arbeiten muß ich auch noch, bevor ich heute morgen früh zu meinen Eltern fahre … naja, wie jedes Jahr halt ;-)

Frohe Weihnachten! 

Ich wünsche allen eine gute Zeit mit lieben Menschen, schönen Geschenken und leckerem Essen, und außerdem mit ein bißchen Zeit zum ausspannen!


No comments:

Post a Comment